יום ראשון, 18 בינואר 2015

"הנאנסת" שהתאכזבה והתקשורת שהכזיבה !

"הנאנסת שהתאכזבה" - והתקשורת שהכזיבה !
.




ביום 6.1.15 פורסמו בכלי התקשורת כתבות על אשם שזכה בתביעת נזיקין בסך של 1.7 מיליון ש"ח (זכיה) לאור מה שחייב להיות עלילת אונס מרושעת שרדמו מספר נשים כנגדו עת החשידו אותו בעבירת מין רבות. (ללא אישום פלילי).


.
הפיצוי הוא (לפי התקשורת) בגין הוצאת לשון הרע, עוגמת נפש ותלונת שקר במשטרה.


.
אז חייבים לומר - את האמת - ה"מזל" בחשיפת האמת מתחיל ברגע שיש קצין חקירות שבכלל מביט מעבר לתלונה ! אחד שכזה שלא מתעלם מהקשיים ומהעביר הכול לפרקליטות ששם לא פעם מגיעים למסקנה של "על בית המשפט להכריע" - גם במקום בו הם חייבים עצמם להכריע ! הרי שיקול הדעת ניתן להם על מנת להכריעה גם במקום בו הדבר אינו נוח !




כאן היה היבט אזרחי של תביעת הנשים - וכניראה - תביעת נגד מצד ה"נתבע" או שמע נגדיר אותו "אנס לכאורה" כנגד הנשים.


.
למה אכזבה מהתקשורת:




אני לא מכיר את הנתונים של התיק מעבר לקריאה שטחית בעיתון - למעשה יודע רק את הכתבה שפורסמה עליו !  הסיום של האירוע הוא לא רק נדיר - הסיום הינו לא יאומן בהחלטיות ובסכום ! היינו לבית המשפט ברור לחלוטין שיש כאן אירוע שכולו עלילה ! אין נפגעי עבירות מין ! יש עלילה !
.


כאן יש אירוע של פסיקת פיצויים עצומים - כניראה על נזק עצום ! כבוד השופטת גנות לא תצפסוק פיצוי שכזה בלי נזק !
.






אבל התקשורת:




הפרסום שראיתי בחר להביא משהו "מעט מוזר" - כאן אני הביא את הציטוט שגם בכתבה שאני מעיין בה מובאים הדברים כציטוט:
"עורכי הדין ................אמרו בתגובה לפסק הדין כי הוא "סוטה סטיה חדה, תמוהה ובלתי מובנת מההלכות הברורות שגובשו בעשרים השנים האחרונות על ידי בית המשפט הלעיון בכול הנוגע לאון שבו יש לבחון את עדותם של נפגעי תקיפה מינית".


אז בוא נניח משהו - משהו שחייב להיות ברור - אין כאן נפגעי תקיפםה מינית ! יש כאן מעלילי תקיפה מינית !


המציאות היא שיש נשים שישבו והעלילו על אדם - ושהתברר שהן משקרות הן מסרבות להרפות וטוענות שהחוסר עקביות בתלונות היא לאור היותן לפגעות תקיפה מינית !


.
היינו שעצם האמירה "תקיפה מינית" חייבת להיות מעבר לכול ספק בדבר עדותן ! זהו כמובן לא הדין ! שבית המשפט ולפני זה המשטרה הגיעו למסקנה של שקר - חייבים להבין - שקר הוא שקר הוא שקר ! אין נפגעי תקיפה מינית !




אז אולי חיסיון יש מעצם העובדה שמדובר במתלוננות על תקיפה מינית ! (גם זה הזוי - אבל זהו החוק), אבל - את הנזקים שהן יצרו בשקר - הן חייבות לפצות. רק כך אפשרי להגיע לאמת במקרים רבים !


.


חזקה על כבוד השופטת גנות שהיא שולטת בהלכות של בית המשפט העליון ! כמובן אין מה לשואל אותה - לצורך התשובות יש להביט בהכרעת הדין - אבל את הקורבן כאן - ראוי גם ראוי היה לשאול !


.
סיכום:


אחרי 17 שנות נסיון ולא פעם ישיבה עם נשים שהעלילו עבירות פליליות על בני הזוג - חייבים להבין - יש עלילות ! בית המשפט מודע לזה, שמתבררת מציאות של עלילה - חייבים לחשוף אותה !


אסור לבית המשפט לא לבחון את הראיות רק כי מדובר בתלונה על עבירת מין - גם בעבירת מין יש שקרים !
.
כאן אני מחזיר לציטוט שיש באתר "שלי" אודות הרצאה של פרופסור יהודה היס - יש מציאות של שקרים ! אסור לעצום עיניים !
.
מוטי אדטו, עו"ד פלילי.
www.adato.co.il



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה