יום ראשון, 29 במרץ 2015

תקיפה פשוטה ? פשע שינאה ? או חמור יותר ?

האם תקיפה פשוטה ?
.
הרושם הוא שמערכת החוק הפלילית בישראל לא יודעת את נפשה על מנת להחביא פשעי שנאה ולאומנות - שאלו באים מהצד הערבי. מהצד השני כל רישום של גרפיטי הופך לאירוע בחדשות !  ( "תג מחיר").
.
הינה הנוצרים שמתגייסים לצה"ל מותקפים שוב ושוב - והמדינה לא באמת נלחמת על הזכות שלהם לחיים בכבוד ובלי רדיפות ! השאלה למה ? למה הנושא לא מקבל חשיבות לאומית ? הרי הם מוקעים על זה שהם רוצים בחיים בשלום איתנו ! חלק מהתוקפים הם עובדי ציבור ! כאלו שמרוויחים מהמדינה - ואיש פוצה פה !
.
הרושם הוא שאנו תחת ההנחה שמוסלמי לא יוכל שלא להגיב ל"פרובוקציה" בדמות רצון של הנוצרים להשתלב במדינת ישראל וצה"ל - ואין מה לעשות. מערכת החוק הפלילית לא יודעת מה לעשות !
.
אז שוב מותקפת דמות שמצדדת בגיוס נוצרים - או מקורב אליה. במקום להילחם במאיימים - ולכלוא את התוקפים לשנים - יש סוג של "הבנה".
.
כאן חייבים להבין - לא מדובר בתקיפה פשוטה - גם לא פשע שינאה "שיגרתי" - מדובר בפיגועים תודעתיים - והגיעה הזמן להעניש בחומרה אנשים שזהו קו החשיבה שלהם !
.
היינו אין צורך בכלל להגיע לפעולה - אלא מי שמפיץ קו חשיבה נגד מדינת ישראל - או מי שמצדד באותו הקו - חייב להענש.
.
מה מתקיים בפועל ?
.
בפועל הגב' חנין זועבי, ח"כ, בשבילכם - שקראה לפגוע ולאמלל את השוטרים המוסלמים אמורה לצאת מהאירוע הנ"ל בהסדר טיעון מקל - השאלה למה ? האם היא התנצלה ? האם היא קראה מעל לכול במה אפשרית שהיא בעד שרות של שוטרים מוסלמים ?
.
התשובה כמובן לא - וזהו המנוע של האירוע הפלילי הבא בתור.
.
מישהו חייב לקחת פיקוד - ולהביא למדינת ישראל אכיפת חוק גם שהדבר "פחות נוח".
.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/686/153.html
.
דוגמא נוספת מהיום 29.3.15 הוא הפרסום אודות תקיפה חמורה של מדריך יהודי על ידי המוני תלמידים ערבים שהיו בטיול בית ספר - במשך דקות ארוכות - שוב - בעת פעילות ממוסדת של בית הספר הערבי יש תקיפה של מדריך יהודי  - איש לא נותן את הדין ברמה הבית סיפרית !
.
היינו הרושם הוא שיש סוג של הדרכה מעל לטובת אלימות לאומנית ! שוב הטיפול המשטרתי יכול ויתקיים בזמן עתיד - ואם יתקיים זה יהיה לבטח רק כנגד התלמידים עצמם וכמובן נגד ראשי הקנוניה בלבד - ולא כנגד המורים וכול מי שהשתתף !
.
שימו לב שבעלונים של המורים לערבית - של משרד החינוך - שאיש לאומי לא מעיין ולא קורא שם - שם יש הסתה של ממש לפגיעה במדינה היהודית והסתה נגד צה"ל  -היינו משרד החינוך הוא חלק מהבעיה - ורחוק מאוד מלהיות חלק מהפתרון שהוא אמור להיות.
.
http://www.israelhayom.co.il/article/256481


.
מוטי אדטו, עו"ד
משפט פלילי.
www.adato.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה