יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

דאע"ש ללא ענישה

דאע"ש ללא ענישה.






באם זה לא היה עצוב - זה היה מצחיק. יש הצעת חוק להגדיל את העונש למי שיוצא והופך לפעיל דאע"ש ל 5 שנות מאסר. השאלה היא האם זהו מצב ראוי בכלל ?






השרה ליבני התראיינה לתקשורת והסבירה שהיא העבירה את הצעת החוק למדינות העולם "שילמדו" ! היא לא מתכוונת כמו דורס הילדה שבכלא כאן השלים בגרויות והפך למחבל משוכלל יותר ! היא רוצה שנהיה ממר אור לגויים ! אבל אוי לאור הזה במסגרת המשפט הפלילי !






 אז באנגליה הם רוצים בכלל לשפוט על "בגידה במדינה" את פעילי דאע"ש. (מהתקשורת).




אנגליה היא לא מדינה שמאויימת על ידי האירגון - השאלה היא למה ליבני רוצה להקל בעונשים של פעילי דאע"ש שם ? למה היא פועלת על מנת להקל את הדין איתם ! הרי שפיטה על בגידה משנה לחלוטין את הענישה ! למה לא לשפוט על בגידה בזמן מלחמה ? (מוות).




הרי באם דאע"ש הינו אירגון טרור - ופעילות במסגרת אירגון טרור חייבת לקבל ענישה שהיא בליגה שונה לחלוטין ! ישראל כן מאויימת על ידי אותו אירגון ! רק לולינות של המשפט הפלילי משנה את התמונה.








פגיעה במדינת ישראל:






אבל השאלה היא שונה - למה מי שיוצא לפעול במסגרת תאים שבאים להשמיד את מדינת ישראל ולהקים תחתיה חליפו איסלאמית והוא פועל בצבא שם בשם אותו רעיון צריך לקבל עונש קצרצר. זהו לא המצב של אנגליה צפרפת - אצלינו חייבת הענישה להיות מהותית הרבה יותר - סמל למדינות אחרות ? אז אסור שהסמל יהיה מינורי ! כאילו ודאע"ש אינו בעיה !




הרי העונש היחידי שאני יכול לחשוב עליו (שחייב להית נלווה למאסר  -או חליפו) הוא שלילה מלאה של האזרחות של אותו אדם !






מניעת תקבולים מהביטוח הלאומי עליו במקרה שהוא נפגע. (מבני המשפחה).






אין כל רציו שיבוא שכזה שהוא פגוע ונכה וירצה לחזור לארץ ויקבל תקבולים ממדינת ישראל אחרי מעצר קצרצר.


אסור להמשיך בטרוף החושים הנ"ל ולמעשה להכשיר את החזרה של לוחמי דאע"ש לארץ לאחר שנות מלחמה שהם עויינים ורדופי העולם המערבי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה