יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

אזרחות ישראלית:






יש משהו מוזר אנו מתעקשים להעניק אזרחות ישראלית לאנשים שחלקם חיים חלום אחד וזה שאנו לא נתקיים יותר.


אז יש את המורה מאום אל פאחם - שחלומו הוא דאע"ש. שזה החלום - איך אפשר לחשוב על אשרחות ישראלית ועל עבודה במשרד החינוך ?




יש את זה שחתך את הכבלים של גולש הסנפלינג  של נתנאל רואי עראמי ז"ל- כפיגוע טרור. שם בבניין היה ידוי אבנים של הפועלים הערבים (בחלק מהפרסומים)  כך שהכתובת הייתה כתובה על הקיר - אבל שכולם עוצמים עיניים  - איש לא רואה דבר.


ויש את המונים מידי האבנים והבקטבי"ם יום יום בארץ - שעדיין לא מדברים עליהם. ממש מפחדים לדבר עליהם - והטיפול בהם לוקה לחלוטין. (ההורים שם מתלוננים על זה שעוצרים את ילדיהם ומכתימים את העתיד - להבנתי צריך למחוק את העתיד - לפחות בישראל).




להבנתי הגיע הזמן לשינוי גישה - כך יצא שמי שמתנכר למדינת ישראל - בנוסף לכול עונש אחר יאבד את האזרחות. חלקם יקבל מעמד תושב - חלקם יאבד גם את זה. כל נזק שיגרם לו כחלק ממעצרו לא יחשב לנזק בר ביטוח לאומי ! לא יהיו קצבאות למשפחה שבן המשפחה בכלא.




לתפיסתי מרגע שהכלל הזה יחול גם על בני המשפחה הקרובה - יהיה ריסון של המשפחה כלפי המפגע. מערכת הענישתית הפלילית על בתי המשפט הפליליים - אינה כל יכולה ! www.adato.co.il




חייבים לציין: לא חייבים לעשות זאת לצמיתות תמיד - אפשרי גם לשלול זכויות הנובעות מהאזרחות למספר שנים למי שהוא או בן משפחתו מעורב בטרור - כמובן במקרים חמורים - שלילה של האזרחות לו ולבני משפחתו - לנצח.


להבנתי בלי שינוי מסוג זה אנו נמשיך להתמודד במשך שנים רבות עם פיגועים מסוג זה ! יש צורך לסייע למערכת הפלילית ! www.adato.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה