יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

רישיון נהיגה לטרור

חוסר התפקוד מול פיגועי "היחידים" :










חוסר היכולת המערכתי לפגוע בבני המשפחה של מחבלים - מביך !










מה שמביך עוד יותר זה החוסר יכולת המערכתי לטפל במסגרת המשפט הפלילי במסיתים וכאלו שקוראים להיפרע מהיהודים !








עוד יותר מביך ? לא באמת מענישים גם מידי אבנים ! היינו לא מענישים במקום בו זה יהיה הכי הכואב - רישיון הנהיגה. הרי חלק עצתום מהם יסיימו את התיק "ללא הרשעה פלילית", או בענישה "צופה פני עתיד".












המציאו סוג של דיבור שאומר - "אין מה לעשות" - לי זה לא ברור למה יש רישיונות נהיגה לכאלו שקוראים לפגיעה במדינה - או לבני משפחה של כלאו שפגעו במדינה !






לי לא ברור למה לכול מי שהיה מעורב בהפרות הסדר לא שוללים את ראשיון הנהיגה באופן מידי ! למה לא להשתמש בכול השלים שהמשפט הפלילי נותן למערכת.








הרי גם בסיומו של הלהיך לא ישללו לו !




















אחרי השלילה:






אני הייתי שולל כל רישיון נהיגה של כל אדם שהיה חלק מהפרות הסדר !








בהמשך - הייתי מחתים כל מבקש רישיון נהיגה על הצהרה שהוא מקבל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית !












מי שלא יחתום - שלא יהיה בעל רישיון נהיגה !








רק כך יכול ראד סאלח לקרוא לפגוע ביהודים ולצאת מבית המשפט עם רכבו שלו או רכב של תומך זה או אחר - התפיסה שלי אומרת - שלילה בשל דעה פוליטית ! כי לא מדובר באמת בדעה פוליטית - אלא - בהסתה לרצח ! לאי הסכמה לקיומה של מדינת ישראל !




חשיבות ההליך זה לתת להם לתחנן לקבל את הרישיון - להוביל אותם להצהיר דברים בעד מדינת ישראל !

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה