יום שני, 10 בנובמבר 2014

עבירות כלכליות ? מר אהוד ברק ?

אהוד ברק וטענות על עבירות כלכליות:








לפי מר אהוד אולמרט - מר אהוד ברק (שר הביטחון שלו) היה לוקח שוחד במיליונים. עצם זה שהוא לא העביר את המידע בזמן אמת לחקירה במשטרה - מחייב את המסקנה - שראוי שהאיש ישב בבית סוהר וטובה שעה אחת קודם (בלי תלות בנכונות הטענה) וללא ספק גם שנה אחת יותר (הרבה שנים יותר כמובן)..








שאני שומע את היועץ המשפטי לממשלה מבקש מהמשטרה ל"בדוק" או "לפתוח בחקירה במשטרה" (יש גרסאות שונות מניח שמה שנכון זה "בדיקה תחילה") על ההתנהלות הכספית של מר אהוד ברק ותקציבי הרכש - ליבי נחמץ.




לא שממש איכפת לי שיחקרו  או "יבדקו" - הרי המדינה בתחום תקציבי הרכש תהה חייבת לסיים את החקירות בלא כלום (השערה שלי מעצם העובדה שמדובר גם בכספי סיוע אמריקאי ) - אלא הבעיה היא יסודית הרבה יותר.






הקלטות נימצאות כבר חודשים בידי המשטרה - הפרקליטות יש לשער עברה אותן מצד אחד לשני - האומנם רק הפרסום בחדשות 10 מוביל לפתיחה בבדיקה או חקירה במשטרה ?




האם לא התחייבה חקירה הרבה קודם.








הרהור שני:






הזכיחות של התקיפה של הגב' זקן בסיכומים של משפט "הולילנד". לא רק שלא הובילו לשום תועלת למר אולמרט במשפט הפלילי - אלא יצרו תנועת נגד קשה. תמיד חייבים להרהר בכך לפני !




מה המסקנה - פחות יהירות.




השאלה הבאמת מעניינת היא למה מר אולמרט מספר על זה שברק רוצה אוטו כמו שלו מקינאה - ושברק השיג עשרות מיליונים ? הרי הוא לא מדבר עם אדם במעמדו - הוא מספר זאת למי שהיא מזכירתו - היינו בוא נחשוב - ראש ממשלה מעביר ביקורת אצל מזכירתו על שר בכיר ?




לא ברור.




האמת היא שזה ברור הרבה יותר שמתברר שהוא יצר השלמת שכר למשהו כמו מעל ל 40,000 ש" למזכירתו.




בעיני זה נותן תשובות לרוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה